Основна інформація
Гарантійним зобов'язанням може бути чек з датою та печаткою продавця, якщо виробник не надає гарантійного талона, а гарантійні зобов'язання вписані в офіційний чинний каталог.
На все обладнання, яке Ви купуєте в інтернет-гіпермаркеті «warmer.com.ua», діє гарантія від виробника. Витратна накладна в електронному чи паперовому форматі нашого магазину є підтвердженням купівлі та гарантійним документом.
Важливо! Ви повинні зберігати цю документацію протягом усього терміну гарантії.
Куди звертатись, якщо придбаний виріб зламався?
Наш інтернет-магазин рекомендує зв'язатися з сервісним центром, адреса якого вказується в гарантійних талонах або переглянути інформацію на сайті виробника. Це дозволить Вам особисто стежити за ходом ремонту товару та заощадить час очікування свого обладнання.
Якщо у Вашому населеному пункті немає авторизованого сервісного центру, в якому можливий ремонт або заміна, Ви маєте можливість звернутися до нашого інтернет-магазину.
Товар було зламано протягом гарантійного терміну?
Відповідно до статті 8 «Закону про Захист Прав Споживачів», якщо під час гарантійного терміну в товарі було виявлено дефект, покупцю усувають дані несправності безкоштовно.
Відповідно, якщо виріб було зламано під час використання, він проходить процедуру перевірки в сервісному центрі для визначення винуватця несправності – або через провину виробника чи замовника.
Якщо поломка сталася з вини виробника, цей виріб підлягає безкоштовному гарантійному ремонту. Зазвичай, терміни виконання ремонту трохи більше 14-ти днів. У поодиноких випадках потрібно на тиждень більше часу, тому що все залежить від наявності необхідних деталей або замовлення у виробника.
Якщо сервісні інженери знаходять ознаки пошкоджень механічного типу, зняття пломб, сліди різної рідини на електричній частині, використання низькоякісного палива, порушення норм встановлення та обслуговування обладнання, то в такому випадку товар буде знятий з гарантійного обслуговування. Ремонт виконується лише за гроші покупця.
Якщо товар не підходить із низки причин?
Відповідно до статті 9 «Закону про Захист Прав Споживачів» у покупця є законне право протягом 14 днів після придбання повернути товар, який не використовувався, із збереженням гарантійних пломб, ярликів, товарного вигляду та характеристик виробу.
Звертаємо Вашу увагу, що ці правила діють лише на абсолютно новий (у повному робочому стані) виріб і лише в межах 14 днів після придбання.
Якщо йде повернення технічно складного виробу, наприклад: котлів опалення, теплових насосів, різних видів автоматики тощо, потрібна технічна експертиза близько 7 днів, мета якої – повне підтвердження того, що виріб не використовувався і не втратив свого товарного вигляду, поки був у покупця.
Для повернення товару необхідно звернутись на адресу: проспект Героїв Харкова, 137.
У разі індивідуального замовлення або збирання обладнання товар поверненню та заміні не підлягає. Перед оформленням замовлення обладнання менеджер обов'язково повідомить про це покупця, щоб уникнути можливих розбіжностей у майбутньому.
Коли я можу отримати повернення коштів?
Коли виріб новий і повертається протягом 14 днів з моменту замовлення, то граничний термін наступний:
Час проходження експертизи - до семи днів з дня прийняття товару.
Час повернення коштів – до двох днів після закінчення експертизи.
Практика показує, що термін значно нижчий. В ідеалі потрібно від 1-го до 3-х робочих днів для експертизи та повернення.